Amstelveen,
23
april
2018
|
13:08
Europe/Amsterdam

Panelleden gezocht voor online PGB-community

Hoe kunnen we onze telefonische dienstverlening verbeteren? Sluit de informatie uit de PGB-special aan het einde van het jaar wel aan bij de behoefte van de klant? En hoe kunnen we de zorgovereenkomsten verbeteren zodat deze makkelijker te gebruiken zijn?

Het zijn voorbeelden van vragen die worden besproken in de online PGB-community van de SVB. De Sociale Verzekeringsbank startte deze community begin dit jaar om in gesprek te gaan met houders van een persoonsgebonden budget en/of hun vertegenwoordigers over de dienstverlening van de SVB.

Geïnteresseerde budgethouders en vertegenwoordigers kunnen zich nu online aanmelden om mee te doen. De input uit de community gaat gebruikt worden om de dienstverlening en communicatie van de SVB te verbeteren.

Meedenken met de SVB

De community is een afgesloten, online platform dat de SVB heeft opgezet in samenwerking met onderzoeksbureau Motivaction. In de community worden klanten uitgenodigd om actief mee te denken over verschillende onderwerpen.

Zo kunnen zij kritisch meelezen bij het opstellen van nieuwe brieven en formulieren, maar ook meedoen aan structureel onderzoek naar het contact met de SVB of zelf ideeën aandragen voor het verbeteren van onze dienstverlening.

Aanmelden

Budgethouders en/of hun vertegenwoordigers die interesse hebben om mee te denken met de SVB, kunnen op svb.nl meer lezen over de community en zich direct online aanmelden.