Dienstverlening PGB hijst regenboogvlag

Dienstverlening PGB van de Sociale Verzekeringsbank (SVB) heeft deze week in samenwerking met Secoya voor het eerst de regenboogvlag gehesen. Secoya is het bedrijventerrein waar Dienstverlening PGB onderdeel van is. De regenboogvlag symboliseert dat lesbische vrouwen, homoseksuele mannen, biseksuelen, transgenders en andere mensen die niet voldoen aan de hetero-norm (LHBT+) zichzelf kunnen en mogen zijn. De SVB vindt het belangrijk dat je kunt zijn wie je bent; op straat, thuis en op je werk.

SVB Regenboognetwerk
Het hijsen van de vlag is een goede gelegenheid voor het SVB Regenboognetwerk, dat haar bestaan nu expliciet kenbaar maakt. Het Regenboognetwerk richt zich op het vergroten van de bewustwording en gelijkwaardigheid van LHBT+’ers. Zo werken wij aan een SVB die er is voor ál haar medewerkers en klanten. Het SVB Regenboognetwerk wil dat iedereen zich welkom, veilig en geaccepteerd voelt, ongeacht seksuele oriëntatie of genderidentiteit. De regenboogvlag wappert deze week elke dag. Vanaf volgende week wordt de vlag gehesen op belangrijke dagen voor de emancipatie, acceptatie en vrijheid van LHBT+’ers.

SVB als werkgever
Wil jij ook aan de slag bij een werkgever die diversiteit hoog in het vaandel heeft? En om tegelijkertijd bij te dragen aan de sociale zekerheid van Nederland? Kom langs bij een van onze stands op de Nationale Carrièrebeurs op 5 en 6 april 2019 in de Rai in Amsterdam. We hebben je genoeg te vertellen! Je vindt ons op stand 6 (IT) en 88 (overheid).