Astrid Zwiers benoemd als Directeur IT bij de Sociale Verzekeringsbank

Astrid Zwiers is per 20 mei benoemd als Directeur IT bij de Sociale Verzekeringsbank. Momenteel is ze Divisiemanager Services/plaatsvervangend directeur bij Shared Service Center-ICT (SSC-ICT). Eerder was ze CIO bij P-Direkt, HRM dienstverlener van en voor het Rijk.

Simon Sibma over de benoeming van Astrid Zwiers: “We zijn blij dat Astrid aan boord komt bij de SVB. De functie van directeur IT is een belangrijke positie binnen de SVB. Zeker gezien de vraagstukken op het gebied van IT die we de komende jaren op moeten lossen. Ik heb er vertrouwen in dat Astrid een volgende stap gaat realiseren om onze organisatie klaar te stomen voor de toekomst.”

Astrid Zwiers: “De SVB is een aansprekende organisatie met een belangrijke maatschappelijke taak: het bieden van inkomenszekerheid aan alle klanten. Er zijn flinke uitdagingen op het gebied van IT. De klant staat voor mij daarbij centraal. Ik voeg dan ook graag waarde toe door de verbinding te maken met business en stakeholders. Door te luisteren in combinatie met goed vakmanschap kunnen we de dienstverlening optimaliseren. Dat doe ik graag samen met mijn collega’s van IT. Ik kijk ernaar uit om te starten!”